fbpx

KYOCERA premiata de World Packaging Organization

Postat in 18 februarie, 2021

KYOCERA premiata de World Packaging Organization

Kyocera Document Solutions a primit recent premiul WorldStar 2021 la categoria Electronice pentru solutia inovativa de ambalare a alimentatoarelor duplex automate de documente  utilizate de echipamentele multifunctionale Kyocera.

Aceasta competitie de prestigiu international organizata de World Packaging Organization reprezinta un reper pentru intreaga piata de solutii de ambalare a produselor si permite inscrierea inclusiv a castigatorilor editiilor anterioare. Competitia evalueaza compatibilitatea cu mediul inconjurator, eficienta economica, originalitatea materialelor de ambalare si acorda statutul „WorldStar” celor mai spectaculoase produse.

Este pentru a zecea oara cand Kyocera Document Solutions primeste acest prestigios premiu.

Pe baza constientizarii unuia dintre cele 17 principii ale Obiectivelor de Dezvoltare Durabila (ODD) „12: consum si productie responsabila”, premiul Kyocera pentru ambalajele destinate alimentatoarelor duplex automate de documente se refera la utilizarea exclusiva a cartonului ca material de amortizare. Inlocuind plasticul, cartonul este utilizat pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon si, astfel, pentru a elimina descarcarea substantelor periculoase. Mai mult, forma complexa a alimentatorului necesita ca materialul de protectie sa fie proiectat ca un amortizor eficient, deoarece adopta o structura pliabila unica pentru carton si are dimensiuni relativ mici.

Acest ambalaj a castigat, de asemenea, premiul pentru categoria de ambalaje industriale in concursul de ambalare din Japonia, desfasurat in 2020. Acest concurs este cel mai mare din domeniul ambalajelor din Japonia si se desfasoara anual sub sponsorizarea Institutului de ambalare din Japonia, cu scopul de a promova dezvoltarea si raspandirea pachetelor si tehnicilor de ambalare de inalta calitate.

Cu scopul de a contribui la ODD, Kyocera dezvolta si proiecteaza ambalaje proprii pentru produsele comercializate, care ating performante de mediu, precum si functionalitate de ambalare ceea ce a condus la o reputatie globala ridicata pentru tehnologiile sale. Compania isi continua eforturile de reducere a consumului de materialele de ambalare si de proiectare a ambalajelor ecologice in conformitate cu filosofia companiei sale, care are in centrul sau principiul „Fa ceea ce este corect ca fiinta umana”.