Kyocera Document Solutions Europe B.V. a anunțat că a fost recunoscut ca Player (Jucător) în cel mai recent Cadran Magic Gartner dedicat Platformelor de Servicii de Conținut (CSP)* 1. Este prima dată când Kyocera este recunoscută în acest raport.
Publicat de Gartner, „Cadranul magic reprezintă un punct culminant al cercetării pe o anumită piață, oferindu-vă o vedere panoramică a pozițiilor relative ale concurenților pieței”*2. Gartner evaluează furnizorii pe baza „caracterului complet al viziunii” și a „capacității de a pune în practică” această viziune. Raportul Gartner Magic Quadrant a fost publicat la finele anului 2020 și îl recunoaște pe Kyocera ca fiind un jucător de nișă.
Gartner definește o Platformă de Servicii de Conținut (CSP=Content Services Platform) ca o componentă fundamentală în cadrul unei organizații, platforma care are ca rol gestionarea și utilizarea conținutului. CSP-urile oferă angajaților o modalitate de a prelua și de a lucra cu conținutul într-un mod modern și fără probleme între dispozitive și granițe organizaționale. „CSP-urile permit organizațiilor să valorifice diferite tipuri de conținut (facturi, note de livrare, comenzi, dovada plăților, conturi bancare, e-mailuri, imagini, fișiere audio etc.) prin funcții precum captarea documentelor, arhivarea centralizată, fluxurile de lucru automatizate, colaborarea și înregistrările management.
Pentru a sprijini clienții în procesul lor de transformare digitală și în realizarea unui loc de muncă mai inteligent, Kyocera își consolidează portofoliul de platforme de servicii de conținut, inclusiv Enterprise Content Management*3. Ca parte a acestei strategii, Ceyoniq Technology GmbH, DataBank IMX, LLC, Alos GmbH, Ever Team Software SAS, OPTIMAL SYSTEMS GmbH s-au alăturat familiei Kyocera în ultimii ani, contribuind cu tehnologii de top pentru a satisface nevoile diverse ale clienților.
„Prin lărgirea portofoliului nostru și sinergia tehnologiilor, ne propunem să facem serviciile de conținut mai accesibile clienților de toate dimensiunile și din toate industriile. Suntem onorați să fim prezenți în Cadranul Magic Gartner dedicat Platformelor de Servicii de Conținut și vom continua să depunem eforturi pentru a ne extinde soluțiile, pentru a ne ajuta clienții să își valorifice la maxim cunoștințele”, a declarat Kozo Teramoto, director general senior de vânzări și marketing în cadrul Kyocera Document Solutions Europe BV.
Kyocera consideră că recunoașterea ca jucător de nișă de către Gartner în acest Magic Quadrant pentru Platforme de Servicii de Conținut oferă o deschidere excepțională pentru extinderea viitoare a prezenței sale pe piață. Deoarece schimbările la locul de muncă continuă să aibă loc într-un ritm rapid, compania rămâne angajată să ofere soluții care să ajute la digitalizarea locului de muncă și la creșterea productivității afacerii.
*1 Sursa: Gartner, Magic Quadrant for Content Services Platforms, Michael Woodbridge et al., 16 November 2020 *2 Sursa: Gartner Research Methodologies, Magic Quadrant
https://www.gartner.com/en/research/methodologies/magic-quadrants-research
*3: Gestionarea conținutului pentru companii se referă la soluțiile de integrare a datelor, management eficient și automatizare a fluxurilor de lucru ale unei companii.