fbpx

Kyocera recunoscuta ca Jucator in Cadranul Magic Gartner

Postat in 19 ianuarie, 2021

Kyocera recunoscuta ca Jucator in Cadranul Magic Gartner

Kyocera Document Solutions Europe B.V. a anuntat ca a fost recunoscut ca Player (Jucator) in cel mai recent Cadran Magic Gartner dedicat Platformelor de Servicii de Continut (CSP)* 1. Este prima data cand Kyocera este recunoscuta in acest raport.

Publicat de Gartner, „Cadranul magic reprezinta un punct culminant al cercetarii pe o anumita piata, oferindu-va o vedere panoramica a pozitiilor relative ale concurentilor pietei”*2. Gartner evalueaza furnizorii pe baza „caracterului complet al viziunii” si a „capacitatii de a pune in practica” aceasta viziune. Raportul Gartner Magic Quadrant a fost publicat la finele anului 2020 si il recunoaste Kyocera ca fiind un jucator de nisa.

Gartner defineste o Platforma de Servicii de Continut (CSP=Content Services Platform) ca o componenta fundamentala in cadrul unei organizatii, platforma care are ca rol gestionarea si utilizarea continutului. CSP-urile ofera angajatilor o modalitate de a prelua si de a lucra cu continutul intr-un mod modern si fara probleme intre dispozitive si granite organizationale.
“CSP-urile permit organizatiilor sa valorifice diferite tipuri de continut (facturi, note de livrare, comenzi, dovada platilor, conturi bancare, e-mailuri, imagini, fisiere audio etc.) prin functii precum captarea documentelor, arhivarea centralizata, fluxurile de lucru automatizate, colaborarea si inregistrarile management.

Pentru a sprijini clientii in procesul lor de transformare digitala si in realizarea unui loc de munca mai inteligent, Kyocera isi consolideaza portofoliul de platforme de servicii de continut, inclusiv Enterprise Content Management*3. Ca parte a acestei strategii, Ceyoniq Technology GmbH, DataBank IMX, LLC, Alos GmbH, Ever Team Software SAS, OPTIMAL SYSTEMS GmbH s-au alaturat familiei Kyocera in ultimii ani, contribuind cu tehnologii de top pentru a satisface nevoile diverse ale clientilor.

“Prin largirea portofoliului nostru si sinergia tehnologiilor, ne propunem sa facem serviciile de continut mai accesibile clientilor de toate dimensiunile si din toate industriile. Suntem onorati sa fim prezenti in Cadranul Magic Gartner dedicat Platformelor de Servicii de Continut si vom continua sa depunem eforturi pentru a ne extinde solutiile, pentru a ne ajuta clientii sa isi valorifice la maxim cunostintele”, a declarat Kozo Teramoto, director general senior de vanzari si marketing in cadrul Kyocera Document Solutions Europe BV.

Kyocera considera ca recunoasterea ca jucator de nisa de catre Gartner in acest Magic Quadrant pentru Platforme de Servicii de Continut ofera o deschidere exceptionala pentru extinderea viitoare a prezentei sale in piata. Deoarece schimbarile la locul de munca continua sa aiba loc intr-un ritm rapid, compania ramane angajata sa ofere solutii care sa ajute la digitalizarea locului de munca si la cresterea productivitatii afacerii.

*1 Sursa: Gartner, Magic Quadrant for Content Services Platforms, Michael Woodbridge et al., 16 November 2020
*2 Sursa: Gartner Research Methodologies, Magic Quadrant https://www.gartner.com/en/research/methodologies/magic-quadrants-research
*3: Gestionarea continutului pentru companii se refera la solutiile de integrare a datelor, management eficient si automatizare a fluxurilor de lucru ale unei companii.