fbpx

DE CE SA ALEGI PRODUSE ECO…

Ecologia este încă un concept destul de abstract și prea puțin atractiv pentru cei mai mulți dintre noi. Deși, principial, suntem iubitori de natură, cultura locului și realitățile economice nu au ajutat prea mult la dezvoltarea unui interes real pentru ideea de protejare a mediului și cea de respect față de natură. Tocmai de aceea, cu excepția câtorva domenii, precum industria alimentară (unde eco se confundă cu bio) sau cel al echipamentelor de uz casnic (unde se asociază cu clasa de consum de energie), situațiile de poziționare prin caracteristicile de tip ‘eco-friendly’ sunt cazuri izolate.

Și totuși, începem să vibrăm la ideea de autoturism electric, iar producătorii se străduiesc să ofere modele tot mai fiabile și chiar ceva mai atractive ca preț. Perspectiva costului redus la alimentare este, pentru oricine, extrem de atractivă… Eco începe, încet dar sigur, să sune ‘sexy’.

Iar lucrurile se leagă. Ușor, eco, în orice registru, se asociază în bună măsură cu consum redus, deci costuri reduse, chiar dacă nu neapărat la achiziție. Este vorba, desigur, de costurile reduse la întreținere și exploatare. Așa că, până la urmă, privit din perspectiva utilizării în timp, ‘eco’ devine interesant chiar și pentru buzunarele mai strâmte – sau poate în special pentru acestea!

Modelul se regăsește în cele mai multe domenii. Nici segmentul echipamentelor de tipărire documente nu face excepție. Iar aici, Kyocera are o contribuție importantă și consistentă, care își are rădăcinile în urmă cu aproape 25 de ani, când KYOCERA a lansat conceptul ECOSYS. Mai multe detalii despre ECOSYS, găsiți AICI.

Odată cu tehnologia ECOSYS, Kyocera a fost primul producător care a separat tonerul de unitatea de imagine, reușind astfel să reducă drastic costurile de exploatare. Tot prin tehnologia ECOSYS, KYOCERA a urmărit să ofere utilizatorului echipamente superioare tehnologic, cu consum redus de energie și durată de viață mai mare. Din 1992 și până în prezent, KYOCERA a investit permanent în cercetare și dezvoltare, pentru a construi modele fiabile, ecologice și economice.

Iar dacă pentru industria de autoturisme eco înseamnă consum redus de carburant, în mod similar – un echipament de tipărire ecologic, tradus în beneficii de cost, înseamnă consum redus de energie, deci o factură mai mică la sfârșitul lunii de la furnizorul de electricitate, consum optimizat de toner și un volum mai mic de deșeuri generate.

Eco devine astfel interesant. Dacă nu pentru amprenta de carbon redusă, măcar pentru factura de consum redus de electricitate. Iar odată translatată în registrul aritmeticii, componenta eco devine un argument valabil pentru orice piață!


Vrei sa fi contactat de un specialist Kyocera?